Pannon Egyetem Hallgatói Önkormányzat

AZ OKLEVELEK KIÁLLÍTÁSÁNAK RENDJE

Kedves Hallgatótársak!

Az alábbiakban olvashatjátok az Oktatási Igazgatóság közleményét! 

"Tisztelt Hallgatóink!

Amint az Önök előtt is ismert, 2020. április 10-én megjelent a Kormány 101/2020. (IV. 10.) Korm. rendelete, melynek értelmében „6. § Aki 2020. augusztus 31-ig sikeres záróvizsgát tett, mentesül az oklevél kiadásának előfeltételéül előírt nyelvvizsga letételének kötelezettsége alól.”

Az oklevél kiállítása és átadása a Pannon Egyetemen az alábbi rend szerint fog történni:

1. lépés: Az „ONYN - Oklevél kiállítás nyelvvizsgakövetelmény teljesítése nélkül” kérvény beadása a Neptun rendszerben. A kérvény egyben a kiállításhoz szükséges adategyeztetés is. Azon hallgatóink, akik már rendelkeznek sikeres záróvizsgával az alábbi beosztás szerinti kezdeményezhetik oklevelük kiállítását:

1. időszak 2018-2020 évben záróvizsgázottak – 2020. április 15-től
2. időszak 2015-2017 évben záróvizsgázottak – 2020. április 22-től
3. időszak 2010-2014 évben záróvizsgázottak – 2020. április 29-től
4. időszak 2010 előtt záróvizsgázottak – 2020. május 6-tól

2. lépés: Az oklevél kiállítása a jogszabály által biztosított 30 napon belül. Amikor elkészül az oklevél e-mailben jelezzük. Az e-mail minden további szükséges információt tartalmazni fog az átvételi időpont on-line rendszeren keresztüli foglalásáról, valamint az átvétel helyszínéről és módjáról.

3. lépés: Személyes átvétel. Időpontfoglalás alapján az oklevél csak személyesen vehető át. Kérjük, tartsák tiszteletben, hogy a jelenlegi járványügyi intézkedések ebben az esetben is különleges eljárásrendet igényelnek. Ennek megfelelően kérjük, hogy az on-line foglalt és visszaigazolt időpontot pontosan tartsák be. Amikor megérkeznek a foglalt időpontjukra, akkor a várakozás során is tartsák be egymástól az előírt 1,5 méteres távolságot. Az átadás során kollégáink és az Önök egészségének védelme érdekében a személyes kontaktus minimalizálására törekszünk.

Felhívjuk figyelmüket, hogy csak azoknak áll módunkban kiállítani és átadni az oklevelüket, akiknek nincs az Egyetemmel szemben tartozása.

Neptun rendszer elérése
A folyamat 1. lépésében a Neptun rendszeren keresztül kell a kérvényt benyújtani. A kérvényt a hallgatói webes felületen (https://oi.uni-pannon.hu/neptun) bejelentkezve a NEPTUN/Ügyintézés/Kérvények/Kitölthető kérvények menüponton találják.
Amennyiben nem emlékszik Neptun jelszavára, vagy az elmúlt egy évben nem jelentkezett be a Neptun rendszerbe, akkor próbálja meg a kezdeti jelszót bejelentkezéskor:

Kezdeti jelszó: Neééééhhnn, formában, ahol a jelszó első két karaktere mindenkinél Ne, melyet a születési dátum követ. Például: Ne19991123, ha Ön 1999. november 23-án született.
Amennyiben kérdése van a folyamattal kapcsolatban, kérjük, hogy a https://oi.uni-pannon.hu oldalon tájékozódjon és keresse a szakja tanulmányi ügyintézőjét.

Oktatási Igazgatóság"